כסאות בר » מאמרים וחדשות » כסאות משרדיים – לשבת בנוחות , להרגיש כמו מנהל

כסאות משרדיים – לשבת בנוחות , להרגיש כמו מנהל

בעבר כמעט ולא ייחסו קשר בין הכיסא לבריאות המשתמש בו אך כיום ניתן למצוא דרך חנויות רהיטים וחנויות לציוד משרדי מגוון רחב ביותר של כסאות משרדיים וכן כסאות מחשב אשר לא רק מעוצבים בצורה יפה אלא בעיקר שמים דגש על תמיכה בגב, אגן, רגליים ובכלל עושים הכל כדי שהישיבה תהיה נוחה לאורך זמן ותשמור על בריאות היושב בכסאות אלו, בהחלט צעד חיובי ונכון. עתה רק נשאר לבחור את הכיסא, אז בואו נתחיל.
 

בואו נבחר כיסא

להלן חלק ממבחר הכסאות אשר תוכלו לרכוש דרך חנויות רהיטים וחנויות ציוד משרדי בקטגוריית כסאות משרדיים וכן כסאות מחשב:

  • כסא מנהל דגם אלבטרוס– כסא משרדי למנהל, מפואר ביותר ואורטופדי, רחב ונוח ובעל ידית לכיוונון גובה הישיבה. ידיות מרופדות ועוד. מחירו כ-800-700 ש"ח.
     
  • כסא משרדי דגם אופיס– כסא אורטופדי לישיבה יציבה ובריאה, כולל מנגנון נדנוד, שרוול אוויר התומך בגב תחתון, ניתן לשנות את גובה המשענת והמושב וכן הידיות מתכווננות גם כן. מחירו כ-650 ש"ח.
     
  • כסא משרדי דגם אקסטרים– מצויין לבית ולמשרד, מגיע עם כרית תמיכה ייחודית אשר גם מתכווננת בגב התחתון, כולל גם מנגנון נדנוד וכיוונון גובה, הכסא מעוצב בבדי רשת במבחר צבעים עם מושב שחור. מחירו כ-550 ש"ח.
  • כסא מחשב דגם מגאן– כסא תוצרת איטליה רחב, מפנק וגדול, אורטופדי ונוח ביותר, בעל וסת נדנוד ומנגנון סינכרון עם 3 קלאצ'ים. מתאים לישיבה של שעות מרובות מול המחשב, ריפוד עמיד, בעל 5 זרועות עם גלגלים כפולים, גב נמוך ויציבות. מחירו כ-900-800 ש"ח.
     
  • כסא מחשב דגם סחלב– בעל תמיכה מצויינת לגב תחתון, ניתן לשנות זווית הגב וכן לכוונן את גובה הכיסא, כמו כן ניתן לכוון את גובה הגב בכדי להתאים את הבליטה לגב התחתון לתמיכה. מחירו כ-390 ש"ח.
     
  • כסא מחשב דגם נועה– מגיע עם הטייה לגב, תומך בגב התחתון ומתאים למשרד ולישיבה ממושכת מול המחשב. הידיות מוטות כלפי מטה לעבודה נוחה מול מחשב ורגליים מברזל. מחירו כ-520 ש"ח.
     
  • כסא מחשב דגם הרמן– כסא אורטופדי אשר משלב בעצם גם כסא עבודה למנהל וגם כסא לעבודה מול מחשב, הגב התחתון מעניק תמיכה ותפיסה חזקה לנוחות מירבית, מאופיין במנגנון סינכרוני אשר ננעל בכל זווית, בעל רגל ברזל וכן גלגלים כפולים. מחירו כ-450 ש"ח.

כיצד תבחרו כסא מתאים?

להלן מספר פרמטרים חשובים ביותר לבחירת הכיסא המתאים והנוח ביותר לכם:

  • התאימו את הכסא למימדי הגוף שלכם שכן אין כסא אשר מתאים לכולם. רצוי שהכסא יתאים ויהיה נוח בכל חלקי הגוף ולא ייצור לחץ.
     
  • התאימו את הכסא לגובה המשתמש בו כאשר הגובה האופטימאלי הינו כרבע מגופו של האדם.
     
  • על הכסא להיות מותאם לסוג העבודה, מול מחשב או שולחן גבוה או נמוך.
     
  • רצוי לבחור בכסא בעל 5 זרועות אשר יתאים למשקל גוף המשתמש.
     
  • על הגלגלים להיות מותאמים לרצפה עליה עומד הכסא בין אם קרמיקה או פרקט.
     
  • עליכם לנוע בחופשיות בכסא ולא להרגיש כבולים או באי-נוחות כלשהי.
     
  • כמובן שעל הכסא שלכם להיות בעל מנגנוני כיוונון לגב, לגובה, לידיות, מנגנון נדנוד ועוד על מנת שיותאם לכל גובה, סוג שולחן ויתאים לעבודה ממושכת בין אם מול מחשב או במשרד מול שולחן עבודה.

לפרטים נוספים והצעות מחיר מעולות לגבי כסאות משרדיים, כסאות מחשב והצעות של חנויות רהיטים וציוד משרדי מובילות, מלאו טופס קצר באתר ונציגינו ישמח לחזור אליכם עם כל התשובות ושלל הצעות מפתות.

אל תתפשרו על מחיר או איכות שכן הוצאה חד-פעמית על כסא איכותי תמנע עוגמת נפש וחוסר נוחות לזמן רב.

עוד באותו נושא

מדריך כסאות

מדריך כסאות

בחרו כיסא אשר הינו מעוצב ויפה, מתאים לחדר ובריא לגב ולעמוד השדרה כי יש כאלו כאשר אנו זקוקים לכסאות חדשים אזי לא כל כך פשוט לגשת ולרכוש וזאת...

כסאות בר – למראה צעיר ושיקי במטבח

כסאות בר – למראה צעיר ושיקי במטבח

כסאות בר משתלטים גם על המטבח בבית ומעניקים לו מראה צעיר ושיקי אשר שובר את השגרה המשעממת של כסאות סטנדרטיים לאורך השנים   אנשים רבים כיום...

מחירון כסאות

מחירון כסאות

עדיף שהכסא ישתלב עם החדר ולא יבלוט ולכן רצוי שצבעו יהיה משלים ותואם לחדר בו הוא מוצב מגוון הכסאות בשוק הינו רחב וכיסא...

כסאות – לכסאות נוחים וייחודים במיוחד

כסאות – לכסאות נוחים וייחודים במיוחד

בבחירת כסאות חשוב לנו כי הם יהיו נוחים אך אין צורך לוותר על סגנון וכך עתה תוכלו להנות ממגוון כסאות נוחים אך גם מעיצובים ייחודיים ומרשימים   מעצבים...